Ad
Ad
Ad
Categorie

Nieuws

Categorie
LDIJ

IJsselstein, 16 januari 2020 Coalitie IJsselstein onderzoekt mogelijkheden meerderheid Na de verkiezingen van 21 maart 2018 is op 7 juni 2018 het College van B&W in IJsselstein geïnstalleerd. De coalitie bestaande uit LDIJ en VVD hadden op dat…

Tijdens de commissievergadering Samenleving is positief gereageerd op het voorstel van het College om voor ruim 400.000,– speeltoestellen aan te schaffen. Dit is nl. al sinds 2016 niet meer gebeurd. Wij zijn trots dat het gemiddeld aantal speeltoestellen…

Komende week wordt gestart met de aanleg van de fietsstraat tussen Eiteren, Panoven en de Hoge Dijk. De aanleg zal in mei 2020 zijn uitgevoerd. Op een fietsstraat staat de fietser centraal en is de automobilist te gast. …

LDIJ maakt verkiezingsbelofte waar

In de raadsvergadering van 7 november is eindelijk een nieuw parkeerbeleid aangenomen.Iets waar de LDIJ de laatste jaren hard aan gewerkt heeft.Samen met de VVD en de PvdA was er nipt een meerderheid (12 tegen 11) om het…

LDIJ meepraatsessie maart

Datum: Donderdag 9 mei 2019 Tijd: 19.45 – 21.30 Locatie: Fulcotheater A.s. donderdag 9 mei bent u weer van harte welkom om als inwoner mee te praten over de onderwerpen die in de gemeentelijke commissievergaderingen op de agenda…

De LDIJ is ontzettend blij met het aangenomen raadsvoorstel om het project Vreedzame Wijk voort te zetten. Dit sluit aan bij onze eerder ingediende motie Inclusief IJsselstein! We zijn in gesprek gegaan met de coördinator van Vreedzame Wijk…

Op zaterdag 23 maart was de actie IJsselstein Schoon.Zeker 250 vrijwilligers hebben zich verzameld langs de IJssel waaronder onze LDIJ leden. Zij hebben een deel langs de Hollands IJssel bij Hazenveld en het Kloosterplantsoen onder handen genomen.Wethouder Geldof…

LDIJ meepraatsessie maart

Datum: Donderdag 21 maart 2019 Tijd: 19.45 – 21.30 Locatie: Fulcotheater A.s. donderdag 21 maart bent u weer van harte welkom om als inwoner mee te praten over de onderwerpen die in de gemeentelijke commissievergaderingen op de agenda…